PDA

View Full Version : You Laugh, You Lose: PressF1 Edition



--Wolf--
21-08-2009, 01:55 PM
Haven't seen this done here before, but seen it on a few other OT forums.

Basically for those that don't know, post funny pics and if you laugh, you lose. Simple.

Here goes.

Agent_24
21-08-2009, 01:57 PM
I lost on the 2nd one (remove window and think about what you've done)

--Wolf--
21-08-2009, 01:57 PM
And a couple more if those didn't get you

:lol:

GameJunkie
21-08-2009, 02:07 PM
I lost on the 2nd one (remove window and think about what you've done)

i believe its on a plane :p:p

user
21-08-2009, 02:29 PM
I believe you need to think about his reply again...

Agent_24
21-08-2009, 02:37 PM
Yeah your reply doesn't make much sense, GameJunkie...

(Oh dear I can see we're ruining this thread already in typical PF1 off-topic fashion :lol:)

wratterus
21-08-2009, 02:40 PM
:lol: at GJ.

I win! I have seen all of those before though, that's the only reason I didn't laugh at them this time.

nofam
21-08-2009, 02:52 PM
I hadn't seen many of them before, but I still didn't laugh.

Haven't since I say my bank balance this morning

:annoyed:





:D

Chilling_Silence
21-08-2009, 02:57 PM
I lost on the 2nd one (remove window and think about what you've done)

+1, same here :D

MAC_H8ER
21-08-2009, 03:09 PM
one for the moment

Sweep
21-08-2009, 03:28 PM
If you don't mind I will prefer to wait until Monday where I can get a laugh.

GameJunkie
21-08-2009, 03:48 PM
what did i miss?

MAC_H8ER
21-08-2009, 04:30 PM
some more

Thomas01
21-08-2009, 04:36 PM
Oh dear I didn't find anything funny to laugh at.
What a dull life I must be leading!

kenj
21-08-2009, 04:58 PM
I liked the "Find x" one

Ken

Jen
21-08-2009, 05:22 PM
I lasted until #7 with Death. It was only a wee laugh though, so doesn't count. :p

davidmmac
21-08-2009, 05:26 PM
I liked the "Find x" one

+1 :banana

kenj
21-08-2009, 06:13 PM
+1 :banana

Sounds like you have a weird sense of humour like I have!

Ken

R2x1
21-08-2009, 06:25 PM
The very first one (it's called d) kicked me into touch.

A bit of the real life Deja Vu again.

R2x1
21-08-2009, 06:26 PM
Find x would have done it, but the very first one (it's called d) had already kicked me into touch.

A bit of the real life Deja Vu again.

Renmoo
21-08-2009, 07:12 PM
I lasted until #7 with Death. It was only a wee laugh though, so doesn't count. :p
Likewise! :D

Sick Puppy
22-08-2009, 12:41 AM
A lot of these I've seen, but the Diesel one was where I cracked up!

hueybot3000
22-08-2009, 01:03 AM
same here, the diesel one is the only one i didnt already have i think

hueybot3000
22-08-2009, 01:13 AM
.

Chilling_Silence
22-08-2009, 08:00 AM
How many others just tried searching for "she invented"? ;)

GameJunkie
22-08-2009, 11:07 AM
"didnt you mean, he invented " lol

R2x1
22-08-2009, 11:17 AM
Nah - putting in the wrong term is only for Bling, with Google you ask for what you need. ;)

Sweep
22-08-2009, 11:34 AM
Lily the Pink invented medicinal compound I am told but much like KFC the recipe is secret.

jwil1
22-08-2009, 12:05 PM
:D

GameJunkie
22-08-2009, 12:08 PM
:D


:thumbs:

feersumendjinn
22-08-2009, 01:45 PM
I lasted until #7 with Death. It was only a wee laugh though, so doesn't count. :p
Bladder problem (http://www.everybody.co.nz/page-e46a647f-ca0b-4574-8061-fbc3103468c3.aspx)?
:D

ubergeek85
22-08-2009, 05:18 PM
Gaming problem?

GameJunkie
22-08-2009, 05:32 PM
Gaming problem?


haha excellent :D

rob_on_guitar
23-08-2009, 08:36 PM
An actual ad from 1955.

R2x1
23-08-2009, 08:46 PM
Possibly women reading that were early instigators of Tui's phrase?

(They should have learned all that long before learning to read.) ;)

hueybot3000
23-08-2009, 08:54 PM
lol awesome

theres actually alot of sexist publications if you know how to handle google, good for a laugh

rob_on_guitar
23-08-2009, 10:26 PM
I didnt think there was anything wrong, I just giggled at the being gay part...









(ok Im just kiddin') :lol:

R2x1
23-08-2009, 10:57 PM
There was nothing queer about being gay in those days. The reverse also applied. (Using phrases of the time.)

MAC_H8ER
24-08-2009, 08:56 AM
argh monday morning :waughh:

GameJunkie
24-08-2009, 09:01 AM
where do you get these from??

genius

Billy T
24-08-2009, 11:33 AM
Well, I have an irrepressible sense of humour and can usually see the funny side of anything, but nothing in that sad (and some sadder) lot could even raise a grin.

I guess I won, according to the rules, but what did I win?

Maybe I need a holiday.

Cheers

Billy 8-{) :stare:

--Wolf--
24-08-2009, 12:21 PM
You won the rights to post Monday Laughs

hueybot3000
24-08-2009, 03:44 PM
where do you get these from??

genius

I got alot of mine off mates who got them off 4chan

MAC_H8ER
24-08-2009, 04:06 PM
if you go to 4chan you will see the end and that not even the children were spared

:horrified

but yeah its the best place to get pictures like that :o

andrew93
24-08-2009, 09:49 PM
.

andrew93
24-08-2009, 09:52 PM
And.....

Billy T
24-08-2009, 10:59 PM
This made me laugh:

LONDON LAWYER Vs GLASGOW COP

A London lawyer runs a stop sign and gets pulled over by a Glasgow copper.

He thinks that he is smarter than the cop because he is a lawyer from LONDON and is certain that he has a better education then any Jock cop. He decides to prove this to himself and have some fun at the Glasgow cops expense!!

Glasgow cop says, 'Licence and registration, please.'

London Lawyer says, 'What for?'

Glasgow cop says, 'Ye didnae come to a complete stop at the stop sign.'

London Lawyer says, 'I slowed down, and no one was coming.'

Glasgow cop says, 'Ye still didnae come to a complete stop. Licence and registration, please.'

London Lawyer says, 'What's the difference?'

Glasgow cop says, 'The difference is, ye huvte to come to complete stop, that's the law, Licence and registration, please!'

London Lawyer says, 'If you can show me a credible difference between slow down and stop, I'll give you my licence and registration; and you give me the ticket. If not, you let me go and don't give me the ticket.'

Glasgow cop says, 'Sounds fair tae me. Exit your vehicle, sir.'

The London Lawyer exits his vehicle.

The Glasgow cop takes out his baton, starts beating the living daylights out of the lawyer, and says 'Now, dae ye want me to stop, or just slow doon?'


Now that one was funny, and I didn't need pictures.

I ran the video in my head.

Cheers

Billy 8-{)

Metla
24-08-2009, 11:30 PM
Best ever.

--Wolf--
25-08-2009, 08:42 AM
Billy I think you missed the picture theme in this thread. Monday Laughs is that way >>>

rob_on_guitar
25-08-2009, 08:42 AM
Heh I like that carnivore one!

MAC_H8ER
25-08-2009, 09:33 AM
ahahahaha keep being awesome that one made me lose

rob_on_guitar
25-08-2009, 12:04 PM
A bad album cover and a bad choice...

wratterus
25-08-2009, 12:06 PM
A bad album cover and a bad choice...

:lol: :lol:

--Wolf--
25-08-2009, 03:32 PM
I think this caption suits that picture better.

--Wolf--
25-08-2009, 03:48 PM
And a few more

pcuser42
25-08-2009, 03:53 PM
I've got a few :D

--Wolf--
07-09-2009, 09:52 PM
Yahoo Answers Edition
(who doesn't like these?)

roddy_boy
08-09-2009, 12:05 AM
http://www.somethingawful.com/flash/shmorky/babby.swf

rob_on_guitar
08-09-2009, 07:09 PM
http://www.somethingawful.com/flash/shmorky/babby.swf

That is some ****ed up **** dude! lol